a Dutch meetup ?

  • Hey Guest, Early bird pricing on the Summer Moot (29th July - 10th August) available until April 6th, we'd love you to come. PLEASE CLICK HERE to early bird price and get more information.
D

Dutchman

Guest
Ik doe mee!
(count me in)

mzzl,
(good luck,)
Frank
(Frank)
 

PC2K

Settler
Oct 31, 2003
511
1
37
The Netherlands, Delft
does anyone know terrain and stuff in holland where we can meat up and pratice something ? i got to say that orginizing things is somthin i'm not very good at. ( what do you expect for a teenage ? )
 
D

Dutchman

Guest
Ha PC2K,

Jammer dat er verder niemand uit Nederland reageert....misschien
moeten we het nog ff afwachten.
Ik ga zelf regelmatig de duinen in (bij Schoorl) en natuurlijk is de
Veluwe ook perfect om te lantefanteren.
Flevoland heeft leuke mogelijkheden, veel bos, weinig mensen.
Is de Biesbosch wat? Daar ben ik nog nooit geweest.

mzzl,
Frank
 

PC2K

Settler
Oct 31, 2003
511
1
37
The Netherlands, Delft
ja wachten...

ik ken de gebieden in nederland niet zo goed, ik blijf bij een klein bosje ( bijna park achtig ) in de buurt, laatste keer dat ik in de veluwe was 5 jaar geleden, de rest van nederland heb ik amper gezien.
 

Rob Hofman

Member
Mar 3, 2004
35
0
Samen met mijn zoon ( zoontje ) ben ik al een tijdje met buschcraft zaken bezig dit varieert van vuurmaken op allerlei manieren / orientatie lopen / vissen etc. het lijkt ons wel interresant om in nederland informatie uit te wisselen met andere buschcraft liefhebbers.

Wat betreft terreinen en lokaties . Ik wil binnenkort een dag gaan vissen bij een van de uiterwaarden van de Lek ( paling en of snoek/baars) en was van plan om ter plaatsen een vuurboog te construeren van het daar aanwezige hout en te kijken of ik ter plaatse een klein vuurtje kan maken. En eventueel de vis daar ter plekke te bereiden in een dakota oven.

Wie interrese heeft of andere ideeen laat het ons even weten.

groeten van Rob en Willem Hofman
 

Stuart

Full Member
Sep 12, 2003
4,141
50
**********************
MODERATOR


Guys use English please (dutch with a translation is fine), if you wish to talk privately use the PM system
but this is a public forum and talking here whilst excluding the majority of the public form the conversation is impolite.
 

BCUK Shop

We have a a number of knives, T-Shirts and other items for sale.

SHOP HERE